אלמנתו של ההרוג בתאונת בכביש 6: "תעצרו את השיתופים של ההודעות"

אתר קול חי No Comments on אלמנתו של ההרוג בתאונת בכביש 6: "תעצרו את השיתופים של ההודעות"

האלמנה הטרייה שגילתה על מותו של בעלה בדרך מזעזעת, קראה לציבור להפסיק ולהפיץ מידע שכזה ברשתות החברתיות: "זה פשוט אסון. צריך לעצור את הזוועה הזאת של העברת ההודעות על פציעות ומוות"

זירת התאונה המחרידה בה נהרג הרב חיים הר כסף ז"ל צילום: דוברות איחוד הצלה
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

רויטל הר כסף, אלמנת הרב חיים הר כסף ז"ל, שנהרג בתאונת הדרכים המחרידה שאירעה אתמול בכביש 6, קראה היום (רביעי) בריאיון ל'כאן חדשות' לעצור את הטירוף של הודעות השרשרת חסרות האחריות ברשתות החברתיות.

כפי שפורסם אמש, למרבה הזעזוע האלמנה הטרייה גילתה לראשונה על מותו של בעלה בקבוצת וואטסאפ שם עברה השמועה. הר כסף קראה על כך לראשונה בקבוצה לפני שהודיעו לה על כך באופן מסודר וכתבה (בקבוצה) בזעזוע "מה אתם מפרסמים את זה? אני אישתו. ולי אף אחד עוד לא הודיע את זה". הר כסף הייתה מעורבת בתאונה אף היא ואמנם ידעה על מצבו הקשה של בעלה ועל הסיכויים הנמוכים שחייו ינצלו, אך על דבר מותו נודע לה לראשונה באותה קבוצה, כאמור.

"חשוב לי להגיד", אמרה הר כסף בריאיון ל'כאן חדשות'. "העניין הזה של הפצת דברים בקבוצות זה מזעזע. ראיתי את מצבו של בעלי בזירת התאונה והבנתי בעצמי לאן זה הולך, אבל יש נשים שלא מבינות לאן זה הולך ורואות את זה שם לראשונה וזה פשוט אסון. הגבתי שם בקבוצה בכוונה כדי שזה יופץ והמסר יעבור שאנשים יפסיקו לעשות את זה ויפסיקו להעביר הודעות כאלה לא אחראיות".

"לבקש להתפלל זה מצוין", הדגישה האלמנה הטרייה "אבל צריך לעצור את הזוועה הזאת של העברת ההודעות בכזו מהירות. וזה לא הסיפור הראשון. צריך לעצור את זה", שבה וביקשה האלמנה "תעצרו את השיתופים של ההודעות".



0 תגובות